روژان روژان ، تا این لحظه: 16 سال و 1 ماه و 23 روز سن داره

شیرین ترین شیطونک دنیا

سرزمين عجايب

1389/12/7 9:39
نویسنده : مامان ناهید
433 بازدید
اشتراک گذاری

تصاوير زيباسازی وبلاگ ، عروسك ياهو ، متحرك             www.bahar-20.com

ديروز رفتم سرزمين عجايب مامان ناهيد اجازه داد صورتم را نقاشي كنم خيلي بانمك شدم . كلي بازي كردم و پيش آقا سبزه هم رفتم (عروسك شرك را ميگم ) قسمتي كه تئاتر عمو حميد اجرا ميشه يه آقايي هست كه لباس شرك را ميپوشه . من عاشق اونم بغلم ميكنه و مي چرخون من را، منهم بهش پول ميدم و ميگذارم تو دهنش خيلي از اين كار خوشش مياد . با مامان ناهيد رفتيم سوار فنجان هاي گردون شديم . اولش به ماماني گفتم با من نياد و بهم اجازه بده تنها سوار شوم چون همه بچه ها تنها سوار شده بودند . اما ماماني اجازه نداد و گفت تو هنوز خيلي كوچكتر از اونهايي . ولي با ماماني هم كلي خنديديم مامان ناهيد همش شكلك در مي آورد و منم مي خنديدم. خيلي روز خوبي بود.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)