روژان روژان ، تا این لحظه: 16 سال و 1 ماه و 8 روز سن داره

شیرین ترین شیطونک دنیا

شیطنتهای جدید

1391/1/26 16:52
نویسنده : مامان ناهید
566 بازدید
اشتراک گذاری

من بعد از مدتها دوباره آمدم شیطنتهام فرق کرده به قول مامانی بدتر شده که بهتر نشده دیگه 4 سالم هم تمام شد و وارد 5 سال شدم و دارم کم کم بزرگ میشم امسال هم قراره برم پیش دبستانی 1 . خیلی خوشحالم . خواهرم هم خیلی خیلی دوست دارم و کمتر از قبل اذیتش میکنم . باران هر وقت من از مهد کودک می رسم کلی میخنده مامان ناهید میگه نخند باران دردسر از مهد آمده کلی با هم بازی میکنیم و میخندیم و نمیزارم باران بخوابه  خوب تقصیر من چیه زبان

 

تولدم هم کلی بهم خوش گذشت مامان ناهید سرم را فرو کرد تو کیک و با هم کلی خندیدیم به قول خودم کلی حال داد خنده

این هم یک عکس از 2 سالگیم 

نیشخند

پسندها (1)

نظرات (5)

مامان نوژا
28 فروردین 91 9:56
ای جونم که شیطنت از چشمات میباره
ساحل
21 اردیبهشت 91 10:01
عزیزم
مرضیه مامان فاطمه
9 مرداد 91 10:43
با عکسهای تولد چهار سالگی آپم
مرضیه مامان فاطمه
9 مرداد 91 11:23
با عکسهای تولد 4 سالگی فاطمه جون آپم خوشحال میشم سر بزنین
مامان آزی
10 مرداد 91 21:01
________________________$$$$$$$_______________$$____ ________________________$$$$$$$$$$___________$$$$$___ ________________________$$$$$$$$$$$________$$$$$$$$__ _________________________$$$$$$$$$$$$____$$$$$$$$$___ __________________________$$$$$$$$$$$__$$$$$$$$$$$$__ _____________________________$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$___ ___________________________$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$___ _________________________$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$_____ ________________$$$______$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$_______ ______________$$$$$$$$_____$$$$$$$$$$$$$$$$$_________ _____________$$$$$$$$$$_____$$$$$$$$_$$$$$___________ ___________$$$$$$_$$$$$$$$__$$$$$$$___$$$$___________ __________$$$$$_____$$$$$$$$_$$$$$$____$$$_________ _________$$$$__________$$$$$$$$$$$$$$___$$$________ _______$$$$____________$$$$$$$$$$$$$$___$$$_________ ______$$$_________________$$$$$$$$$$$$____$$$$$$_____ __$$$$$$___________________$$$$$$$ I LOVE YOU !!!!!!!!! درود عزیزم میشه بیای وبلاگ ما برای مسابقه به سوگل و کیانوش کمک کنی؟؟؟