روژان روژان ، تا این لحظه: 16 سال و 1 ماه و 20 روز سن داره

شیرین ترین شیطونک دنیا

تنبيه روژان

1390/6/5 12:35
نویسنده : مامان ناهید
1,604 بازدید
اشتراک گذاری

دختر قشنگم ديگه داره خيلي خانم ميشه . با وجود اينكه خيلي شيطون تر شده ولي همه اين شيطنتها هم شيرينه .niniweblog.comniniweblog.comچند روز پيش مامان ناهيد را خيلي اذيت كردي . فكر ميكنم ني ني تو شكم ماماني باعث شده تو لج باز تر بشي !!!

niniweblog.com

من تصميم گرفتم توي دفتر يادداشت مهد كودكت براي مربيهات بنويسم كه مامان و بابا را اذيت ميكني و تمام ديوارهاي خانه را نقاشي كرديniniweblog.comniniweblog.comتا شايد يكم تنبيهت كنند با وجود اينكه ناراحت بودم ولي لازم بود كسي بهت اخطار بده و بگه كارهاي بد نكني . بعد از اينكه از مهد كودك آمدي دائم به من ميگفتي تو نوشته بودي من شيطوني كردم و منهم ميگفتم نه من ننوشتم كلاغها خبر ميدن ولي تو باورت نميشد و هرچند ساعت يكبار دوباره مي پرسيديniniweblog.com و منهم ميگفتم نه ماماني من ننوشتم .niniweblog.com از اون روز به بعد تو خيلي دختر خوبي شدي niniweblog.comفقط مسواك زدن را خيلي سخت انجام ميدي كه اونهم اميدوارم درست بشه .niniweblog.com

 

niniweblog.com

هفته پيش توي مهد كودك عكاس آمده بود توي مهد كودك و تو خيلي ذوق داشتي niniweblog.comو وقتي برام تعريف ميكردي از خنده مرده بودم خيلي بامزه از ژستهات تعريف ميكردي عاشق اينطور حرف زدنت هستم عزيزم .niniweblog.comniniweblog.com

niniweblog.com

تمرينهاي كلاس زبان را خيلي خوب انجام ميدي و  شعرهاي مهد را هم بلدي و همه مربيها ازتو راضي هستند. اميدوارم همينطوري پيشرفت كني .

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

سیما مامان هلیا
7 شهریور 90 8:14
سلام
چه دخمل نازی دارین ؟ خدا حفظش کنه .
به سلامتی فارغ بشین ، بهتون سر میزنم تا بعد بدنیا اومدن بچه تون از رابطه دو تا شیطونک واسمون بگید . دختر من هم دو سال و 10 ماهشه .


ممنون عزيزم . خوشحال ميشم . منهم حتماً به وبلاگتون سر ميزنم
مرضیه مامان فاطمه
27 شهریور 90 10:37
وای خدای من چه دختر نازی ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
خیلی خوشکل و ماهی عزیزم چه قرتی هم هست این ناناز


مرسي خاله مرضيه جونم . چشمهاتون قشنگ ميبينه . فاطمه هم خيلي نازه و قرتي