روژان روژان ، تا این لحظه: 16 سال و 1 ماه و 20 روز سن داره

شیرین ترین شیطونک دنیا

نمايشگاه خيابان حجاب همراه ماماني و دوستام

1390/6/21 12:16
نویسنده : مامان ناهید
627 بازدید
اشتراک گذاری

روز پنجشنبه با مامان ناهيد و چند تا از دوستامون رفتيم نمايشگاه مادر و كودك در خيابان حجاب كه قبلاً ماماني خيلي تبليغش را ديده بود و دلش ميخواست حتماً ما را هم ببره . نمايشگاه جالبي بود ولي به قول مامان فقط به درد خريد سيسموني مي خورد . خيلي شلوغ بود . مامان برام يك اسباب بازي قطار و با يك لباس روباه خريد كه خيلي از اونها خوشم مياد . اينها هم چند تا از عكسهاي من همراه دوستام كيانا و ترلان .

niniweblog.comniniweblog.comniniweblog.com

niniweblog.comniniweblog.comniniweblog.com

كيانا و روژان با قطارهاي خريداري شده

niniweblog.comniniweblog.comniniweblog.com

اين ترلان خانومه در حال آب بازي در رستوران

niniweblog.comniniweblog.comniniweblog.com

اين هم چند تا از عكسهامه كه ماماني قبلاٌ گرفته بود

اين عكس من و شانيا از دوستهامه

niniweblog.comniniweblog.comniniweblog.comniniweblog.com

اين عكسها را هم وقتي رفته بودم پارك آب و آتش ماماني از من گرفته

niniweblog.comniniweblog.comniniweblog.comniniweblog.comniniweblog.comniniweblog.comniniweblog.com

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

منامامان الینا
26 شهریور 90 12:45
سلام ناهید جون
خوبی عزیزم؟نی نی توی دلت خوبه؟تو اون سایتت رفتم نشد نظر بذارم!
ماشالا به این روژانی هر عکسش قشنگتر از اون یکیه!اسفند واسش دود کن عزیزم
راستی اسم جدید دخترم را دیدی؟ نظرت چیه قشنگه؟


سلام عزيزمخيلي ممنون من كه ميدونم دختر تو قشنگتر از همه اين فرشته ها مي شه . الان مي روم اسم ني ني ات را ببينم . الينا خيلي قشنگه
مرضیه مامان فاطمه
15 آبان 90 8:20
ماشاءا... چه بهش میاد این لباسای خوشکل لباس محلی کجاست؟ روژان جان خوشکل بودی خوشکلتر شدی به مامان بگو هر وقت عکس می ذاره تو وبلاگ یه اسفند هم دود کنه ؟ پیش ما هم بیا راستی بین عکسات فاطله بنداز و از جدا کننه های متن هم بین عکسا بزار خیلی خوشکل می شه