روژان روژان ، تا این لحظه: 16 سال و 1 ماه و 7 روز سن داره

شیرین ترین شیطونک دنیا

خواهرم باران

1390/8/24 20:05
نویسنده : مامان ناهید
829 بازدید
اشتراک گذاری

بالاخره خواهرم روز 8 آبان ماه به دنیا آمد . من خیلی دوستش دارم . مامانی خیلی مراقبشه و ههمش میگه زیاد بهش دست نزن آخه خیلی کوچولوه .

این عکس بارانه ، مامان ناهید یک شعر به من یاد داده که وقتی براش می خونم ساکت میشه و گریه نمیکنه .

باران بارانه باران ........ زمینها بارونی باران

بعضی وقتها می روم توی تخت باران و با هم میخوابیم ولی مامانی بعضی وقتها دعوام میکنه گریه

من بهش میگم چولومبه ، صبح ها که من میروم مهد کودک دلم براش خیلی تنگ میشه الان 17 روزشه همش دعا میکنم زود بزرگ بشه تا با هم بتونیم بریم پارک

پسندها (1)

نظرات (3)

مامان نوژا
25 آبان 90 8:16
قدم نو رسیده مبارکیه بوس گنده واسه باران کوچولو و روژان خانوم
مامان شینا
4 آذر 90 1:36
تولد خواهر کوچولوتو بهت تبریک میگم مثل خودت ناز و خوشگله ماشالا
شراره
7 آذر 90 10:44
سلام، قدم نورسيده مبارك، چه دختر شيريني البته به شيريني روژان جون نيست راستي با اجازتون من شما رو لينك كردم


مرسی عزیزم