روژان روژان ، تا این لحظه: 16 سال و 1 ماه و 20 روز سن داره

شیرین ترین شیطونک دنیا

روز ولنتاین مبارک

1389/11/25 14:54
نویسنده : مامان ناهید
302 بازدید
اشتراک گذاری

امروز توي همه جاي اين دنيا همه آدمها به اين فكر ميكنن كه كي را از همه بيشتر دوست دارند و كي اونها را دوست داره ؟!‌ آخه امروز 14 فوريه است يعني روز ولنتاين و روز عشاق .

 ميدونم الان توي يك سني هستم كه همه من را خيلي دوست دارند. ولي يه فرقي بين همه با اوني كه خودم ميدونم هست. كسي كه نه تنها امروز بلكه هر روز مثل امروز بهم فكر ميكنه و عاشقانه دوستم داره مامان ناهيد. البته بابا حسن هم خيلي دوستم داره ولي يه مادر با تمام احساساتش و وجودش بچه اش را دوست داره و اين احساس تا آخر عمر همراهي اش ميكنه .

 اميدوارم وقتي بزرگتر شدم و معني جشن گرفتن براي اين روزها را فهميدم نه تنها براي عشق خودم بلكه براي مامان و بابا هم يه يادگاري بخرم و بهشون بگم چقدر دوستشون دارم ،همانطور كه اونها من را دوست دارند منهم دوستشون دارم.

براي خودم آرزو ميكنم كه بهترين دوستم مامان و بابا باشند. البته اول مامان چون من يه دختر هستم و شديداً ماماني.

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

مامان فرزانه
26 بهمن 89 1:20
دلم براتون تنگه ولنتاینتون مبارک