روژان روژان ، تا این لحظه: 16 سال و 1 ماه و 21 روز سن داره

شیرین ترین شیطونک دنیا

سوغاتي براي بابابزرگ

1389/11/19 13:49
نویسنده : مامان ناهید
274 بازدید
اشتراک گذاری

تصاوير زيباسازی ، كد موسيقی ، قالب وبلاگ ، خدمات وبلاگ نويسان ، تصاوير ياهو ، پيچك دات نت www.pichak.net

مامان ناهيد هر روز صبح من را مي بره خانه مامان جون بعد خودش مي ره سركار . وقتي از مسافرت برگشتيم ديگه ماماني بايد مي رفت سركار و من هم طبق معمول بايد مي رفتم خانه مامان جون . اون روز وقتي از خواب بيدار شدم باباجون آمد سراغم و گفت سوغاتي برام چي آوردي ؟!‌ منهم گفتم هيچيhttp://eshghamm.blogfa.com بعد بهم گفت خيلي بي معرفتي و خنديد و رفت سركار.http://eshghamm.blogfa.com بعد از ظهر مامان ناهيد كه آمد دنبالم باهم رفتيم خانه منهم خيلي خسته بودم كلي شيطوني كرده بودم و مامان جون حمامم كرده بود خلاصه تا رسيدم خانه خوابيدم . http://eshghamm.blogfa.com

وقتي از خواب بيدار شدم رفتم سراغ لوازم بابا حسن و يك جوراب و يك شورت كه مامان براش خريده بود را برداشتم و بعد رفتم پيش ماماني گفتم يه كيسه بهم بده مي خوام براي باباجون سوغاتي ببرم. مامان تا اين حرفم را شنيد كلي خنديد و ماچم كرد ولي من كه نفهميدم كجاي كارم خنده دار بود. حالا منتظرم باباجونم از مسافرت برگرده برم پيشش و سوغاتي هاش را بهش بدم . آخه باباجون من را خيلي دوست داره هر روز برام يه چيز جديد مي خره كلي لباس دارم كه همش را باباجونم خريده

چند روز پيش هم يه عروسك برتز خريد كه مامان ناهيد نگذاشت باهاش بازي كنم و گفت بايد يكم بزرگتر بشي بعد . ولي خيلي قشنگ بود.

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

سودابه
19 بهمن 89 14:09
خوب ایییییی که کردی یعنی چه؟!!!!!!چرا از خودت زور در وکنی!!!! بزار بچه به بازیش برسه. اگه چیزی رو که وتو هدیه ودن باز پس وگیرن خوب بید؟نه وکن که کارت زور بید. روژان جان بیشتر از این نوتونم از خودم پا چه خاری در وکونم .ودو ودو یه سری هم به ما وزن ببینم از خودت خوشحالی در وکنی یا نه؟ بابت اییییییییییاییییییی که نوشته بیدیم وگویم.اگه خوشحال شده بیدی از خودت یه بوسی در وکن که دلم ضعف رفته بید.


حراجر
19 بهمن 89 21:19
فصل حراجي ها داغ شده فرصت ها رو از دست نديد. سايت حراجر پايگاه اطلاع رساني در مورد حراجي هاي مهم كشوره، توخبرنامه ايميلش عضو بشيد خبر حراجي ها رو بهتون ايميل مي زنه. www.harajer.com