روژان روژان ، تا این لحظه: 16 سال و 1 ماه و 21 روز سن داره

شیرین ترین شیطونک دنیا

آشپزي من و بابا حسن

1390/1/31 14:23
نویسنده : مامان ناهید
318 بازدید
اشتراک گذاری

بعضي وقتها من و بابايي مجبور ميشيم با كمك هم ديگه آشپزي كنيم چون ماماني خسته ميشه هم بره سر كار و هم غذا درست كنه .

 

 

 بخاطر همين ما كمكش ميكنيم و بهش ميگيم فقط نگاه كنه و ميز شام را آماده كنه و ما هم غذا را درست ميكنيم . خيلي كيف ميده وقتي بهم ميگن مواظب باش غذا نسوزه ، يا اينكه نمك داره يا نه ؟!

 احساس ميكنم دارم بزرگ ميشم و ميتونم مفيد باشم . دلم ميخواهد هميشه كمك مامان ناهيد كنم ولي بعضي وقتها دعوام ميكنه و ميگه خيلي خرابكاري ميكني بعدش سريع ماچم ميكنه .

منهم ميفهمم يكم دارم اذيتش ميكنم . آخه دست خودم نيست من هنوز خيلي كوچولو هستم ولي خيلي عجله دارم بزرگ بشم . مامان ناهيد ميگه عجله نكن خبري نيست من كه نميفهمم چي ميگه .

 

 

 

مامان ناهيد كلي از من و بابايي تشكر كرد و گفت خيلي خوشمزه بود. deborah.mihanblog.com

 

آشپزي واقعاً كار سختيه . خيلي خسته شدم .

تصاویرشباهنگ Shabahang- Thank You: 2

 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

مامان فرزانه
27 بهمن 89 13:51
سلام عزیزم مرسی خوشحالم که خوشت اومد بازم مدل کیک جدید می ذارم
مامان روژین
9 اسفند 89 16:08
سلام . دخترت رو می بوسم . ممنونم که از وب ما بازدید کردی و نظر دادی .