روژان روژان ، تا این لحظه: 16 سال و 1 ماه و 21 روز سن داره

شیرین ترین شیطونک دنیا

خوش قولي ماماني

1390/1/30 7:52
نویسنده : مامان ناهید
782 بازدید
اشتراک گذاری

وقتي مامان به قولهاي خيلي خوبش عمل ميكنه ...

 

هفته گذشته يه كوچولو سرماخورده بودم بخاطر همين از مهد كودك به ماماني زنگ زدند كه بياد دنبالم و من را ببره خانه . اون روز مامان ناهيد بهم قول داد كه اگه دختر خوبي باشم  و شربتهام را بخورم و ظهر هم بخوابم من را مي بره كلبه شادي تا توي توپها بازي كنم . من هم همه كارهايي را كه مامان ناهيد گفته بود انجام دادم و ماماني هم به قولش عمل كرد و من را برد كلبه شادي خيلي بهم خوش گذشت . كلي با هم خنديديم و بازي كرديم 

<ȏ>و بعد با هم رفتيم يه پيتزاي گنده خورديم و يكمي هم براي بابايي آورديم . خلاصه انقدر بهم خوش گذشت كه نگو و منهم به ماماني همش ميگفتم مرسي كه من را آوردي اينجا و ماماني هم ماچم ميكرد و ميگفت الهي من قربونت برم . تازه مامان ناهيد من را برد و صورتم را نقاشي كردند و گفت شبيه موشش كنيد خيلي بامزه شده بودم . هركس ما را مي ديد ميگفت واي ي ي ي ي ي ي ي ي ي چه بامزه است خلاصه روزي بود واسه خودش .

منو عشقم

منو عشقم

منو عشقم

برگشت از مهد كودك

نقاشي صورتم

 

روژان با توپها

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)