روژان روژان ، تا این لحظه: 16 سال و 1 ماه و 20 روز سن داره

شیرین ترین شیطونک دنیا

اولين باري كه رفتم دندانپزشكي

1390/2/4 11:30
نویسنده : مامان ناهید
402 بازدید
اشتراک گذاری

خاطره دندانپزشكي من

 

ديروز روز خيلي خوبي بود . با ماماني رفتم دندانپزشكي  .شکلک های شباهنگ Shabahang واقعاً جاي جالبي بود. مخصوص بچه ها است و يك خانم دكتر خيلي مهربان و چند تا دستيار فوق العاده خوب هم اونجا بودند كه هم خوشگل بودند و هم مهربان . وقتي رفتم داخل مطب بهم گفتند بشينم و يك نقاشي براشون بكشم كه اونها نقاشي من را بزنند به ديوار . منهم خيلي ذوق كرده بودم و تقريباً تمام كاغذهاي سفيد نقاشي را خط خطي هاي رنگي مي كردم و ماماني همش مي گفت واي ي ي ي ي ي ي چقدر نقاشيهات قشنگه و از اين حرفها خلاصه وقتي نوبتم شد دستيار خانم دكتر من را تنهايي برد داخل مطب و شروع كرد به توضيح دادن راجع به وسايل داندانپزشكي .

 

يه وسيله اي اونجا بود كه بهش ميگفتند آقاي تشنه وقتي ميذاشت داخل دهانم آقاي تشنه شروع ميكرد به خوردن تمام آب دهانم خيلي بامزه بود

شکلک های شباهنگ Shabahang

. يكي ديگه هم بو كه همش آب مي پاشيد و يك صندلي بود كه بالا و پائين مي رفت و خيلي باحال بود . بعد از تماشاي وسايل دندانپزشكي خود خانم دكتر اومد و به ماماني گفت كه بايد سياهي جلوي دندانم را كه از بچه گي با قطره آهن سياه شده بود جرم گيري كنه و بعدش فلورايد بزنه كه باتوضيحات خانم دكتر و  موافقت مامان ناهيد

خانم دكتر به ماماني گفت بره بيرون بعد منو خانم دكتر با هم مونديم اول برام يه كارتون تام و جري گذاشت و بعدش يه پيشبند زرد رنگ بهم بست و آقاي تشنه را گذاشت توي دهانم و شروع كرد به تميز كردن دندانهام . وقتي داشت كار ميكرد همش به من ميگفت آفرين دختر گلم تو خيلي خوبي و به ماماني هم گفت دخترتون خيلي باهوشه براش اسفند دود كنيد و ماماني هم كلي ذوق مرگ شده بود و هي مي گفت مرسي خيلي ممنون و منهم از اينكه مي ديدم راجع به من انقدر نظر خوبي دارند خوشحال بودم.

Dentist_Reviewstooyh

بعد از تمام شدن كار دندانهام خانم دكتر يه سبد برام آورد كه توش پر بود از جايزه و بهم گفت چون خيلي دختر خوبي بودم مي تونم 2تا جايزه انتخاب كنم و منهم 2تا جايزه برداشتم و بعد از تشكر زياد  با خوشحالي همراه ماماني رفتيم . من از داندانپزشكي خيلي خوشم مي ياد و واقعاً روز جالبي داشتم.

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (7)

مامان
4 اردیبهشت 90 14:06
ماماني قربونت بره انقدر ماهي
حامد
4 اردیبهشت 90 14:17
قربون دختر خالم برم . خیلی دلم واسش تنگ شده.
فرناز
7 اردیبهشت 90 4:55
سلام عجب محیط جالبی داره حق دارن بچه ها که بهشون خوش بگذره این بوس ها هم برای روژان نازنینم
دانیال عشق عمه رویا
11 اردیبهشت 90 13:05
سلام مامان خوشگل خوبی خانوم دستت درد نکنه بابت زحمتایی که برای روژان خوشگلمون میکشی عزیزم... خدا حفظش کنه خانوم ببوسش از طرف من
شراره
13 اردیبهشت 90 10:09
از اينكه به ما سرزدين و نظر دادين ممنونم . آدرس مطب را براتون ميزارم خيلي جاي خوبيه اگه فرشته كوچولوتونو ببرين خيلي خوبه
کلینیک دندانپزشکی آرتمن.
چهارراه پاسداران ، ابتدای خیابان دولت ، خیابان مفاخری ، پلاک 12. تلفن. 22580211.
مامان عسل
19 اردیبهشت 90 21:55
داشتم عکسای دختر خوشگلتونو می دیدم که عسل اومد توی اتاق و گفت مامان این منم؟ چقدر شبیه منه
دختر نازتو ببوس


خاله مريم
24 اردیبهشت 90 11:43
آفرين روژان ناز و ماماني !