روژان روژان ، تا این لحظه: 16 سال و 1 ماه و 20 روز سن داره

شیرین ترین شیطونک دنیا

شركت در مسابقه انگيزه انتخاب نام فرزند ;)

1390/2/20 14:23
نویسنده : مامان ناهید
616 بازدید
اشتراک گذاری

niniweblog.com

خوشبختی من در بودن باتو است و روز تولد تو تقدیر خوشبختی من است نامت هر چه باشد خوب است ، روز ميلاد تو  باید که مبارک باشد مثل ميلاد آفتاب و نور . 

niniweblog.com

روزي كه فهميدم باردار شدم مثل ابر بهار اشك مي ريختم باورش برام خيلي سخت بود هميشه فكر ميكردم خدا با من قهر كرده ولي بالاخره بعد از 4 سال به من لبخند زد . من و همسرم از وجود اين فرشته كوچولو انقدر خوشحال بوديم كه اصلاً برامون مهم نبود جنسيتش چيه فقط دعا ميكرديم كه اين گل گلدون ما، سالم و سرحال باشه وقتي كه فهميدم اين فرشته كوچولو دختره مثل همه مامان و باباها يه ليست از اسامي انتخاب كرديم ولي خيلي سخت بود همه اسمها به نظرم زيبا و قشنگ بودند. معني همه اسمها خوب بود از بين اسامي اسم روژان برام جالب بود كردي بود و معني اون مي شد روشنايي ها و روزها پيش خودم مي گفتم اگه توي روز به دنيا آمد اسم قشنگي مي شه .

روژان واژه اي كردي است به معناي روزها و روشنايي.    اين فرشته كوچولوي مامان درست زمان سال تحويل به دنيا آمد يعني 1/1/87 توي يك روز آفتابي و بهاري وقتي به دنيا آمد خيلي سفيد بود و چشمهاش برق مي زد ( زیباترین چشم انداز تندیس نگاه توست و قشنگترین لحظه لحظه روییدن توست) همينطور كه اشك مي ريختم و به صداي گريه اش گوش مي كردم پرستار از من پرسيد اسمش چيه ناخداگاه گفتم روژان وقتي از اتاق رفت بيرون كه مژدگاني بگيره بلند داد زده بود باباي روژان كجاست و همه با تعجب نگاهش كرده بودن كه منظورش كيه ؟! كه باباي روژان بلند داد زده بود منو ميگه با منه يكي از اسمهاش روژان بود كه همه بلند خنديده بودند . 

niniweblog.com

 اين بود حكايت انتخاب اسم  اين شيرين ترين شيطونك دنيا روژان خانم

niniweblog.com

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (5)

تجربیات دخترم هدیه
19 اردیبهشت 90 15:05
سلام امید وارم کنار هم همیشه خوش و سالم باشین. مرسی از نظرتون
مامان مريم
20 اردیبهشت 90 16:08
سلام فرشته مهربونم بوسسسسسسسسس عزيزم شما دعوت شديد به جشن تولد وبلاگي امير مهدي جون.خوشحال ميشم بيايين.بوس به شمااااااااااا.•*..*•.


از اينكه من را دعوت كرديد خيلي ممنونم حتماً ميام خوشحال مي شم ببينمتون .
خاله مريم
24 اردیبهشت 90 11:41
روز تولودتو خوب يادم مي آيد روژان شيطونك . خيلي اسمت بهت مي آد فسقلي دوست داشتني.
اسما
25 اردیبهشت 90 8:45
salam .matneton ro khondam kheyli ghashang bod man be shoma ray dadam.age khastid linkam konid ba ejaze linketon mikonam .mamane nuzha


ار اينكه به ما راي دادي خيلي ممنونم . اسم نوژا هم خيلي قشنگه من بهش راي دادم در ضمن لينكتون كردم .
مامان پرهام
9 مرداد 90 9:46
جان چه دختر نازي خداحفظت كنه عزيزم



خيلي ممنون