روژان روژان ، تا این لحظه: 16 سال و 1 ماه و 22 روز سن داره

شیرین ترین شیطونک دنیا

عكاسي مامان در لحظه هاي رويايي من وقتي كه ميرم پارك

1390/3/25 10:45
نویسنده : مامان ناهید
836 بازدید
اشتراک گذاری

niniweblog.comniniweblog.comniniweblog.comniniweblog.comniniweblog.com

niniweblog.comniniweblog.comniniweblog.comniniweblog.comniniweblog.com

 

مامان ناهيد هر روز بعد از اينكه از سركار بر ميگرده شروع به انجام دادن كارهاي خانه ميكنه

niniweblog.comniniweblog.comniniweblog.comniniweblog.comniniweblog.com

بعد با هم ميريم پارك و گاهي از من عكس ميگيره تا من تماشا كنم . اين عكسها را هم ماماني با موبايلش از من ميگيره آخه من خيلي دوست دارم بعضي وقتها با موبايل ماماني عكسهاي خودم را تماشا كنم .niniweblog.comniniweblog.com

پارك نياوران

 

پارك نياوران

 

سرزمين عجايب

 

سرزمين عجايب

پارك ارغوان

 

لذت خوردن بلال در پارك ارغوان

 

 

باغ وحش پارك ملت  

 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

شراره
31 خرداد 90 8:47
سلام چقدر خوبه كه شما وقت مي‌كنيد روژان‌جون هر روز ببرين پارك من كه اصلاً وقت نمي‌كنم فقط هفته به هفته مي‌تونم ببرمش پارك، از اين بابت خيلي ناراحتم و عذاب وجدان دارم