روژان روژان ، تا این لحظه: 16 سال و 1 ماه و 20 روز سن داره

شیرین ترین شیطونک دنیا

اولين تجربه آموزش استخر رفتن روژان

1390/4/1 12:33
نویسنده : مامان ناهید
593 بازدید
اشتراک گذاری

روز دوشنبه مامان ناهيد آمد مهد كودك تا شنا كردن من را از نزديك ببينه . وقتي ماماني را ديدم گريه كردم

 

 دلم نميخواست برم توي آب و بخاطر همين به مامان ناهيد گفتند از كنار استخر بره و من كه فكر ميكردم ماماني رفته دوباره رفتم توي استخر بعد آرزو جون (مربي استخر) بهم گفت اگر بخندم

بهار-بيست دات كام   تصاوير زيبا سازی وبلاگ    www.bahar22.com

و خوب شنا كنم به مامانت ميگم بياد و شنا كردنت را ببينه كه منهم كلي ذوق كردم و قول دادم گريه نكنم . لبخندبعد از كمي تمرين ديدم مامان ناهيد آمده و داره برام دست تكون ميده و تشويقم ميكنه و تمام مدت داشت شنا كردن من را مي ديد. از اينكه مامان پيشم بود خوشحال بودم و شجاع شده بودم و دائم توي آب دست و پا ميزدم و ميخنديدم . مربي ام به مامان گفت روژان خيلي خوب شنا ميكنه و اصلاً هم از آب نمي ترسه نیشخند

پیش دبستانی و مهد کودک باران

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)